Automobilka Volkswagen nemá strach z novej éry

Automobilka Volkswagen musí držať krok, inak hrozí, že upadne do zabudnutia kvôli rýchlo narastajúcej konkurencii. Ako píše tlačová agentúra Reuters, generálny riaditeľ VW Group Herbert Diess si to uvedomuje. Ako príklad ponúkol Nokiu, ktorá sa nestihla dosť rýchlo adaptovať novému trhu mobilných telefónov a prišla o korunu vo sfére, v ktorej kedysi vynikala.

“Ak budeme pokračovať naším aktuálnym tempom, bude to veľmi ťažké. Éra klasických automobiliek je u konca,”
dodal Diess.

CEO má obavy, že aktuálny pokrok nestačí. Stále prichádzajú nové a nové spoločnosti s elektromobilmi, ktoré vytláčajú z ciest klasické autá.

Aktuálny plán VW Group je navýšiť svoju trhovú hodnotu z aktuálnych 91 miliárd eur na 200 miliárd eur. Mali by podľa všetkého menej investovať do vývoja palivových motorov. Taktiež sa chystajú mierne zmeniť štruktúru biznisu. Nebudú sa už zameriavať na predávanie čo najväčšieho počtu vozidiel, ale na efektivitu predajov – teda na čo najväčší zisk – a to práve šetrením peňazí pri výrobe.

Zdroj: reuters.com, motor1.com

Tagy:
About the Author

Life isn't as serious as it seems.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.