Mobilná aplikácia 4ka – Prehľad funkcií

Nová mobilná aplikácia 4ka ponúka množstvo atraktívnych funkcií. Operátor sľubuje, že používateľ bude mať jej prostredníctvom všetko potrebné na jednom mieste. Je to však naozaj tak? My sme si aplikáciu sami vyskúšali, aby sme to zistili – a na toto sme prišli.

Mobilná aplikácia 4ka
Zdroj: Techpit.sk / Dominik Boskovič

Prihlásenie do aplikácie je možné dvoma spôsobmi. Buď emailovou adresou a heslom (cez účet), alebo prostredníctvom SMS kódu. Ako varuje samotná aplikácia, pri prihlásení cez SMS kód nebudete mať dostupné všetky funkcie – odporúčame teda prvú variantu.

Ako vidíte vyššie, po prihlásení sa vám naskytne pohľad na všeobecný prehľad – na jednej karte “Prehľad” vidíte svoje zostávajúce dáta, aktívnu službu a spôsob úhrady. V karte “Spotreba” vás čaká prehľadnejší rozpis vašich služieb. Konkrétne vidíte, koľko kreditu ste na čo minuli v daný kalendárny mesiac. Možné je, samozrejme, zobraziť aj detailnú históriu spotreby.

Zdroj: Techpit.sk / Dominik Boskovič

Keďže sa samotná 4ka nesie v znamení neviazanosti, klientom dáva do rúk (doslova) kontrolu nad ich aktuálnou službou. V karte “Aktivácia služby” sa nachádza prehľad všetkých dostupných paušálov s rozpisom ceny, minút volaní a dát. Ako hovorí samotná aplikácia:

Paušál môžete kedykoľvek deaktivovať alebo zmeniť za iný. K zmene dôjde po ukončení platnosti aktuálneho paušálu.

Mobilná aplikácia 4ka
Zdroj: Techpit.sk / Dominik Boskovič

Aplikácia nás vodí za ruku aj prostredníctvom vysvetliviek a krátkych zhrnutí informácií. Pre používateľa sú jednoducho prístupné a užitočné.

Po rozkliknutí ponuky sa vysvetlivka prispôsobí vaše aktuálnej službe, pričom zachádza aj do všeobecných detailov. Povedzme teda, že je zrozumiteľná aj pre “menej zručných”, čo je určite veľkou výhodou.

Automatické platby

Mobilná aplikácia 4ka
Zdroj: Techpit.sk / Dominik Boskovič

Dosť možno najviac užitočnou a praktickou funkciou aplikácie je dobíjanie kreditu. Po kliknutí na ponuku “Dobiť kredit” dostanete na výber z dvoch možností. Dobíjanie kupónom funguje jednoducho – zadáte telefónne číslo, ktoré chcete dobiť, a kód kupónu.

Možné je však aj dobíjanie kreditu online. Po zadaní telefónneho čísla a zvolení hodnoty na vás vybehne široká ponuka spôsobov platieb. Platiť sa dá prevodom či kartou, pričom použité platobné karty si môžete uložiť do budúcna, pre rýchlejšie dobíjanie.

Zdroj: Techpit.sk / Dominik Boskovič

Pri platení platobnou kartou je dostupných hneď niekoľko užitočných funkcií. Samozrejme, ešte pred ich nastavením si zvolíte mesačný limit karty, aby sa vám náhodou nestalo, že ste minuli viac, ako ste chceli. Príjemná je aj možnosť zasielania SMS notifikácií pri vykonaní automatickej platby.

Mobilná aplikácia 4ka ponúka tri druhy automatických platieb. Tou prvou je úhrada služieb, teda pravidelná platba vášho paušálu. Druhou je automatické dobitie kreditu po poklese pod určitú úroveň. Treťou je automatické dobitie kreditu, bez ohľadu na to, koľko vám ho zostáva.

Mobilná aplikácia 4ka
Zdroj: Techpit.sk / Dominik Boskovič

Všetky vyššie vypísané funkcie môžete používať na viacerých telefónnych číslach. Ďalšie môžete pridať veľmi jednoducho – zaberie vám to len zopár klikov.

Jasným cieľom aplikácia je, aby ľudia nemuseli toľko chodiť na samotný web 4ky, ale vždy, keď chceli niečo riešiť ohľadom paušálu, kreditu či podpory, iba otvorili túto aplikáciu. K tomu dopomáha aj karta “Kontakty”, v ktorej používateľ nájde kontakt na zákaznícku linku.

Aplikácia nie je dokonalá, ale určite ide o skvelý krok vpred. Potešiť by mala každého klienta 4ky, pričom keby ju niekto nevyužíval, zbytočne by sa oberal o čas a pohodlie. Stiahnuť si ju môžete na Google Play aj App Store.

Mobilná aplikácia 4ka

8.3

Naše hodnotenie

  • Vizuálny dizajn 8
  • Prehľadnosť UX/UI 8
  • Funkcionalita 9
  • Rýchlosť a stabilita 7
  • Prístupnosť pre používateľa 8.5
  • Využiteľnosť v živote 9
  • Overall 8.3
Tagy:
About the Author

Life isn't as serious as it seems.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *